Monday, March 15, 2010

L o V e ...susulan anehnya manusia..

hehe..pagi2 buta saya dah menatap laptop..
(ape nak jadi laa)
wait2...jgn risau, alQuran dah bc..mathurat pn..
xpe r nak online pn kan..
mutabaah dah settle..
(opss...dhuha je blom :p)
aktiviti yg lazim saya buat bile online...buka facebook.. on YM..
tgk profile sy, tgk profile org..
hehe..
then, saya tgk la gmbr2 senior sy yg baru bertunang tu...name dy kak che'
(xpe la mention erk..rsnye tau blake dh..hihi)
hurm..
cantik.. dan tunangnye juge hensem..hik2
ade org cakap mcm superman..
(myb mksd dorg clark kent kot..hihi)
tetibe datang ilham..
terfikir..
saye bukan la selalu sangat dgn die..
satu geng ke?
tak pun...
tp, knape sy syg sangat kat die..?
ape yg buat sy sayang die sebegitu?
kenapa saya sibuk sangat nak ambil tahu..?

i guess this is love..

terus saya post kat status YM sy..
(sbb sy suka share ape yg saya rasa kat shout YM tu..)

love: ia terlahir tanpa dipinta, sukar diungkap dengan kata2.. ia cenderung memberi dari menerima, jika cinta itu suci keranaNya.. cinta itu pasti takkan membawa duka..(jiwang di pagi hari)

acece..lain mcm je bunyi nye..
hehe..
mgkin ni yang selalu org panggil ukhuwah fillah tu kot..
bukan dgn kak che' je..
ngan kwn2 sy yg lain pun..
most of them..
best friends I guess?
sy ni payah sket nak rapat ngan orang..
best friends sikit je..
friends tu berlambak2 la..

huhu...tak tau la nak describe cmne rasanya..
cume.. rasa itu ada di situ..
saya harap dapat bertemu mereka lagi di syurga nanti..
saya doakan.. hidup mereka, jangan disusahkan..
bila mereka lupa, saya doa Allah ingatkan..
saya doakan kebahagiaan mereka dunia akhirat..
ameen..
rasa mcm mencurah2 je rasa syg tu..huhu
maybe dorg xperasan pn, sbb saya mmg tak reti nak express depan dorg..
how mush I appreciate them..
well, Allah knows..
like I said..
love: cenderung memberi dari menerima..

^^,

if I know anyone try to hurt them.. siap laa..
cuz I am very protective towards people I care..

warning ni.. warning ;p

p/s: pelik nye manusia ade perasaan gini..
byk bnda tentang manusia ni yg payah nak difahami rupenye..


4 comments:

Ayu Jannah said...

Dear zarin yang comel..hehe...terharunye bila membaca ayat2 cinta yang zarin karangkan utk kc...begitu menyentuh hati kc..begitu la juga rasa syg kc pada zarin adik ku yg sgt baik...yang x pernah menyakitkn hati kc..hati kc terhibur bila chating ngan zarin..u r a gud muslimah..wish u all da bestt..may Allah bless u...Nice to have sis like u..Alhamdulillah kita dpt merasai apa itu "ukhwah fillah".. Ya Allah..aku mengasihi insan ini kerana aku cintakan MU..engkau beriknlah kebhagiaan kpada kami didunia & akhirat....amin Ya Rabbal Alamin,,,:) take care sis..be a gud muslimahh...

Zaren said...

eh eh..bleh upenye post..huhu
ayu wardah ni blog kc ea?
huhu..
*blush*
nice to have a sis like u too~
(sis ipar kah? kui3)

luv U lillah ^^,

Al-Zakwanism.. said...

Peah... mudah-mudahan di percepatkan jodoh utk kak zarin ye....
Insyallah..salam..

Zaren said...

opsss....cepat?? "akak" baru 20 tahun dik..
ni pn rasa dh mcm cepat nih..
adeii...

Post a Comment

 
;