Tuesday, December 7, 2010

ini private blog.


huh..baru pas kene hentam.
sedikit panass arh..

oways spoil my mood..

org len pn bwat salah juga..
if this continues..I afraid I might run away..
that avoiding thing..
which.. I don't want lah to do to my frens..
I am degil, so what?

trima seadanya bleh x?

I'm not an angel. I do sins. but, doesn't mean I'm proud of it most of the time.

bla2...blabla...blahh..

 
(tak kena cara la tu beb..phm2 je la.. xpsl2 bwat bdak neh badmood. 
asek slh ckp je ko nih kan. kesian.)

ni rs cam nk berleter pjg neh..

uh uh uh..sabo2..
(tarik nafas dlm2...hembuss...tarikkk....hembuss.....)

mau sakit jntung I kalo cmni hari2..
tahan marah pnya psl..
rs berat, sarat ruang dlm rusuk nih..

sabo2.. setan ske sgt la kalo aku terus marah2..

know what?
again I want to stress that..
small things do matter.

c..org slh ckp sket, ak dh nk tensen2..
ak slh xckp sket..
org dh slh interpret. 
ni bwat ak mls nk ckp bebanyak..


mind my own bzness sudah..
ckp sorg2 sudah..

lg satu..manusia ni..
obvious mistake : ske sgt expect.

kebanyakan misunderstanding.. disebabkan expect..or..sangka..senang ckp.

apsal x tnya je?

eh eh..terbeleter plk..
uhh...blom kool down lg rupenye..

ak nk bwat ape td ek?
ohoho..

nk tulis lirik lagu semenanye..

oke.. nk kool down kejap.. for few minutes.. igt idea baik2 leh dtg ke ble tgh badmood..
kang xpsl2 bwat lirik sumpah seranah, nk menghentam org..
 
***

(sempat jugak ak slh fhm skali lg. see...otak neh dah berserabut.. 
setan duk bisik je dr td kt sebelah nih.. get lost u morons!! go away!!!!!!)

***

baru saja waktu berlalu..
sekali lagi aku membisu..
kata bisik dan pujuk rayu..
tak pernah kan berhenti menghantuiku..

dan aku..
percaya katamu itu tiada salahnya..
hanya aku dibutai dunia..
juga ego yg jadi raja..

inilah aku..
dengarkan kataku..
duniaku penuh dosa..
jgn pula menyangka setiap waktu aku begitu..
jgn menyangka aku bangga

dengarkan lagi..
jangan menyangka, hidup kita sama..
tidak kamu ketahui kisahku bagaimana..
pasti semua yang berlaku ada sebabnya..
jangan terus kau hukumi aku..

jangan lupa..
aku juga manusia..
aku ingin hidup bahagia..
di sini, juga di sana..

aku mahu berteman..
tp, aku masih menjaga..
kurang-kurang, aku cuba.

nafsuku mahu mengejar dunia..
meski tak kelihatan dimatamu,
aku masih berusaha..
masih cuba berpada..

dan..aku cuma mahu satu..
meski tak dpt ku kawal hati manusia..
aku masih berharap..
terimalah aku seadanya..

dengarkan kataku..
aku percayai kamu.
maka, percayailah aku..

***

ahh...berterabur. nk bwat love song, jd trust song plk..


p/s: mood xbrp ok. so, terkasarlah sket nadanya..hrp mklum.

0 comments:

Post a Comment

 
;