Monday, December 13, 2010

MiNam blushings.

 dear diary..(tulisan sesamar, sekecil mungkin.. malu lew public diary cmnih..hoho)

hurghh..so sleepy..so tired.(must make it short n compact.. na tdow cepat2)
da lame x rushing2 mcm td..terkejarkan sign Peg. sains..sign SV lg..digestion pulak berjam-jam x habis lg..

ahh..itu cter ptg td..I want to story2 cter pagi td..eh..tghari~aha~~
kan bru smlm aku khatam cter u r beautiful..terexcited skali ngan MiNam ble dengar confession TaeKyung..
ow...joh ahae~

tghari td..nk simpan sampel projek..segan la nk smpan kt l*b bel*****s.takut bertembung ngan 'dea'..
(mstila.. malu2.. kuceng..haha :P)

hoho..so, simpan kat len.. Mimi ajak lunch kt kafe..she waited there.
aku on jela..terus stret ke sana after simpan sample sume..
so..otw nk ke kafe tuh.......

nak dijadikan citer la kononnya..
(ke..jodoh??! :P)
ternampak la pulak him n 2lg kwn dy..nk g mkn jugak kot..baru kuar toilet ke kot..
(secara rombongan?) 
"yeay! leh la aku curik2 pndg ke hape satgi.."
gatai naa..

(suasana ade la bertukar jd bunge2 sket..ada sparkle2..awan kaler pink :P)
they walked ahead..
I know he noticed me there..
sempat kot dy berpaling masa nk jln tuh
sempat la dy nmpk aku kt blkg tuh 
few secs eye contact made.

jln..

jln..

"lor...asal 2 org kwn dy tu jln ke depan sgt.. tertinggal dy kt belakang..uhu.."
(ke..sengaja..?? ke...ishh2.. ape aku pk nih.. ta mungkin..ta mungkin...jgn prasa lelebih)
jarak:
he n his frens..1 meter..
me n him.. 1 meter..

aku ni..aduhai..kekok la plk..
"dy taw ak jln kt blkg ni.. xkn ak nk bwat cam xkenal je..huhu.. 
dh byk kali deal.. xkan xcam aku lg.."

so.. dengan bunyik dram, bass yang silih berganti..
dan taman yg penuh bunge ros, orkid, mawar, melati dan segala2 bunga lah dlm hati (ayat merepek),
I went closer and bwat2 brani tego..

"(His REAL name)! camne 'mesin' tu? ada org guna lg ke..?"
huhu
dan terjadilah satu perbualan pendek antara aku dan dea~
muahaha..
gatal3!! 
(ulat bulu ni haa.. slhkan dy. sape suh merayap mrata2..ishk..)

:P

nak je Mimi nmpk masa aku jln ngan 'dea' td..kih2
ade bukti sket..kakaka
ini sungguh diluar ekspetasi
peluang emas..atau setan da masuk jarum?
=.="
lantak laa.. aku bkn ngorat dy pon..
bkn bwat pelik2 pon..
tego2 bese je..
mcm ngan kwn2 len jgk..
bukankah tegur menegur amalan sihat?
(kunun!)
never tot I cud approach him this close..
never tot to even speak to him again after that nite
dulu..dah la igt nama len..
(dah itu yg tertulis dlm kad, skali ngan hadiah tu.. aku igt nama dy Jay lah..)
opss.. sedikit terkantoi disitu!
haha..
xpe2... few je yg taw nama tuh..
haha.. yg rapat2 jek paham who I meant when I say Jay
:P

ahahaha..
(ak pn da lupe ape yg dy ckp td.. yg aku igt.. "zarin kan? igtkn yg sorg lg nama zarin")

haha...he remembered my name~~~
ngee~~ 

uh na na.. what's my name..
uh na na.. what's my name..
(iklan lagu baru Rihanna. I don't think it's a clean n cerah type of lagu laa.. melody cambest.. meaning? hurmm.. lu pk la sendiri)

hoho..lagi kembang, mekar mujur xtertanggal jek klopak bunge2 kt 'taman' ni ha..

hahaha...HAHAHA! <--gelak beriya

nak amik mknn pun tersengih mcm org gila..
pilih lauk pusing sana sini..
(sbb 'dea' pn tgh pilih2 lauk gak.. aku tgk dy amik lauk ikan patin masak tempoyak 
(betul ke ni nama masakan tu??mcm x complete jek), sayur same ngan aku..tu je kot.)
aku pn asalnya nk amik ikan patin tu jgak...(citarasa sama! I loike~)
tp, da tinggal kepala jek..
aishh.. aku bantai jela keli tuh..

xsedar.. ambil nasi dengan begitu byk skali..

tu pun seb baik Mimi tegur..hoho.tp...rs cam bese jek..huhu
tahan jek sengih masa mkn td.
karang org ckp pe plk kan..
"apela yg sronok sgt mkn nasi tuh
lauk pun same je kot hari2.."

hehe..

licin dowh! kenyang~
alhamdulillah.. stelah bbrp hari kebuluran..

pas Isyak td.. Kak Zue ajak mkn laksa sarawak kt rumah dy..
pun ak amik ngan byk..
licinnn jugakk..
miahaha..

parah2..

p/s: after2 dis.. guna J jela as kata ganti diri 'dea'.. susah dgt nk letak breket sgala bagai. hoho.. since he remembered my name,
n aku pn xde la cam stranger sgt ngan dy.. sempat la kot aku say thanks for that lovely present b4 I graduated. huhu.. 
back then, I was so innocent. nk ckp trima kasih pn terketar2 kt total stranger cmtuh.

=.="

5 comments:

zarifahmr said...

naik juling maripat ki..woalah bocahh ;p

Zaren said...

I plk paham jowo..=.="

apekah...?

basikalhijau said...

Cewah.. =P
sakit mata nak baca. kecik.. malu2 lak.. haha

Zaren said...

eh eh.. ade lg upenye beskal hijau nih. igt hilang doss..

baru je nk lucut dari top fans list.. agaga..
(bajet~ as oways~~)

malu2 la.. malu2 kuceng parsi~~ lala

basikalhijau said...

haha.. ade sokmo. busy skit leni.

oh.. (dah jd top fan rupennye..)
tanpa disedari.. =P

Post a Comment

 
;