Thursday, February 10, 2011

I need a reset switch!


oke, last post b4 tdo..last buka blog 4 tday..

seriously, kena fokus pada keje2 thesis neh.
huk3..

skrg neh, my biological clock mmg kembali rosak.
tsk..

bangun lambat, skip breakfast.. tido lambat..
tak exercise.. teruk lah..

ishk.. mana pegi semua smgt mcm mula2 masuk Januari 2011 neh??

this is bad! this is definitely getting worse.

i need something untuk reset my mind.
something strong enough to remind me.

tp..apekah?? uhuk..

xleh jd ni! I'm not helping myself. 
org yg berjaya mana ada lifestyle pemalas cmnih.

I won't be able to achieve my goals like this.. nonono!

(ape membebel ni zarengg??)

xdela. sedikit frust ngan kemalasan yg melanda. uhu :'(

p/s: smlm rase cam na pengsan je ble si cantek yg diadmire ckp about nk jmpe ngan kite (even ngan sume fans dy pn myb she'll be delighted to meet them). teruk btol aku neh ble da adore someone. pompuan je kowt -__-"
kalo lelaki yg ak admire ckp cmtuh, terus koma kot. ahaha :P

2 comments:

Rezz Fukumoto said...

jangan malas2..heheheh

Zaren said...

xckup strong la rezz.. need some powerful force utk merajinkan diri.. huhuk

Post a Comment

 
;