Monday, June 4, 2012

cicak dan lelabah


okela.
trase cam rajin pulak nak update blog. tentang apa? err..

takde apa sangat nak diceritakan. cumanya nak bagitahu, saya terjumpe satu belog yang pemiliknye persis kawan skolah dulu. okela.. persis che wan. yela, saya memang suka pon stalk blog beliau. salah ke nak stalk orang2 hebak? lols. orang lawa, cerdik, pandai masak, creative, independent, confident.. kalo ikutkan, banyak lagi nak dikagumkan semek yang comel itu (brani kau panggil die semek, zarinn?? ) eh..tehee.. tak marah kann?

eh eh.. bkn nak cite pasal che wan kat sini. nak cite pasal blog yang empunya nya macam che wan tu.



printscreen blog tersebut. klik untuk tatapan lebih besar. tehee
nama empunya, Sri. dipanggil Sri. Nama betul, Ramadana Salman. Err..pompuan ye. Malay.

ehe..nama macam hindustan kan? orangnye cantik. nampak cerdik (mana kau tahu??) erm.. beliau biotechnologist. tp freelancer web designer. cerdik lah tu. tak kenal sangat pun tapi blog die interesting oh! banyak gak cakap pasal makanan. hehe.. pandai amik gambar lawa2.. kamera ape la gamoksnye beliau guna ye. tapi..saya rasa la.. die ni level ala2 che wan kot. I mean.. quite berada la... mampu nak makan kat tempat mahal slalu compared to us..I mean, me.

suke benonye tgk org yang ala2 high end nih.nampak confident jep. saya ni.. nampak orang confident sket trus nak adore kann. haihh

salah ke? tak kann..

:P

6 comments:

Unknown said...

ish..aku dah terikut2 ko stalk orang..haha..eh, dia sebaya dgn ko la...

Zaren said...

eh ye ke?? haha.. ak xdek la stalk bebeno :P tp si sri tu mcm sempoi but still, filled with knowledge and bahasa pon ala2 educated gtew belognye, tu ak stalk tuh. ngee..

best ah stalk orang yg memberi inspirasi..keke

Unknown said...

and..and...and..she can speak chinese..!!i dont know either it mandarin or cantonese... :P

Zaren said...

she's beautiful too... XD

Unknown said...

errr...aku rasa aku jumpe fb dia kot.. :P

sri said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

 
;