Thursday, July 2, 2009

Ape tag2 ni?

ape la syaf ni..pksa rela org isi bnda ni..hihi

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
hurm..dilanda kemalasan..tuk kemas brg..lusa da nk g UMT..huu..

2. Saya nak makan..
durian, sushi yg adik bwk balik td.. ciput sgt..

3. Saya x suka..
.
org yg tak percayakan saye, org yg berkias2...(xfhm la..stret 2 d point je trus, sng), citer mslh kat orang lain, mtk tlg..
o
4. Impian saya...
byk..ada dlm wishlist..overall, kebahagian dunia dan akhirat la..

5. Haiwan yang saya x suka...
'kerbau pendek', lalat..hmm..byk yg terbang2 nyer serangga kot..tu kira haiwan jgk kn3..

6. Saya harapkan...
sihat la cpat2 zarin..sem 3 dah nk mula ni..

7. Jika boleh putarkan masa...
nk bwat btol2 juge dlm spm..leh g OC..tp, bhy jgk..skrg x slamat..h1n1.. hmm..btw, bleh ke putar masa??
x)
8. Saya pada 10 tahun akan datang?
10 thun lg? 29 years old la ni..ms tu dh ada kerja yg kukuh( I'Allah) kalu phD dh abes la, dh ada husband n anak2 dh kot..huhu..agak2 gemuk ke kurus lg ye time tu?? xreti la nk ramal2 ni..ntah2 sy dh xde atas muka bumi ni..ntah2 ms tu dh kiamat..byk la ntah2 nye..
.....
9. Handphone saya adalah sebuah?
??alat komunikasi le.juge jd alarm clock n reminder..nk buat ape,besday siapa..jrg calling2..sms saje..jimat. tgkp2 gmbr, dgr lagu..tp, dalam sume tu..plg sy suke sms le..murah, 1 sen je. lgpn slalu dpt sms free utk 8pax..tu yg suke tu..

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
hoho..brp kali ye?hm..1? 2?..hmm..1 je kot..ke..xprnah? ntah..hihi.. bg definisi cinta sket..

11. Saya suka pada...
ape2 yg sedap mata memandang, laptop n hanset(n gadget berkaitan), org2 yg spotting, sesuatu yg membawa kpd kebaikan..sy suke skolah sy..oh, sy suke juge pd yg sudi kongsi rahsia atau citer mslh kat sy..rs dihargai. dipercayai..terharu2..

12. Kawan-kawan saya...
yg mana? byk le.. mcm2 jenis. yg gila2, yg soleh n solehah, yg mcm wanita melayu terakhir, yg nerd, yg kucar kacir cam sy, yg sibuk je nk tau psl org, yg simpan rahsia sy..mcm2 la..

13. Pernah dikhianati?
pernah ke ea? pernah kot..tp, misunderstanding je sbnrnye..biasa la, lidah sendiri pn bleh tergigit..ni kan dgn org lain..

14. Apakah yang anda hendak lakukan terhadap orang yg mengkhianati anda?
bwat tak kenal je..(dah mrh sgt kn...) bila da reda, buat x igt psl pengkhianatan tu..kalu diungkit, maunye berderai air mata..xleh r psl frenship ni, cpat terharu..emo..huk2

15. Senaraikan 8 org utk di tagged:
mesti ke tag org lain jgk? pnat la isi bnda alah ni..xnk la..ni pn dh kira rajin tahap maksimum dh ni.. sape rs nk buat, buat la..

0 comments:

Post a Comment

 
;