Friday, August 20, 2010

Nothing much..just few more bragging..

 
Nothing much. actually..nothing at all je..huhu

Just getting better day by day..(I hope!)

Hurm..kdg2..rs mcm sampah pn ade. Sbb ape? bkn sbb sape2 pn..sbb diri ni jgk la. huu..korg xtau pe da ak buat..ish2..smpai da xtau nk kate pe dah..
ape dea? xleh ckp r..dah la..I seriously mls nak hengat..

Am I really like this? Rasa terover pn ade. Even nk memberontak cmne sekalipun..ttp rs.. akukah begini?
Of course, nak jadi cam dulu 100% payah. Tapi, nk ubah 100% pn payah jugak. Last2.. lost. Aku ni mcm mana sbnrnye? Aaa....b myself, tp myself pn ak xtau mcm mana yg sbnrnye..huu

kasar2 ni....aku ke? memang la diri ni bkn lembut cam gadis melayu terakhir.. Tp, kasar sgt je rsnye..huu
(Konon2 ganas la ckp kasar2 ni? cam bebudak..tp, bkn bdk lg ke? bru 20 kot..)

Ntah ape yg dah jadi. Makhluk pe ntah yg tengah menulis ni.. haha...
(cam psiko plk)

Nak condemn org2 yg nmpk baik konon..
aku ni..jahat sgt ke? takkan la..
eh..ak xcondemn.
cume perasaan je tgh haru biru..
cume tsiqah tu cam da tercalar r sket..
the rest..no hal kot..
org ta buat slh ngan ak..so, xpatut r condemn2 kn?
(weii hati..jgn nk lebih2. aku tuan ko..bebaik sket!)

aku pn..slame ni, ble ak buat baik ke, jht ke..xla 100% kerana org.
ada je masa2 aku buat kerana diri ak..
So..ak xde r 100% hipokrit..
ada masanya..aku hdup mnjadi diri ak..
(adeshh..ape aku melalut ni..ak pn da xphm..)
(-_-")

Tulunnn.. xkan salah ak sume kot. Aku usaha pe nk wake up. 
It hurts sometimes, and sometimes..it hurts a lot.
Wuwuww..
Tp, pe boleh buat. No turn backs..

Only Going on..

Huu..lost lg..
follow the flow je la..
Buat sape2 yg terkena tempias kemerenganku b4..hrp maaf la..

Regret ke? ngee..sikit2 la. Tp, kalu xberlaku..
takkan tahu ada jiwa pendera dlm diri aku nih..
tskk..
(skali lg bunyi cam psiko)

eii..takut plk ble igt balik. Mcm kena sampuk pn ade.
sumpah xmo mcm tu lg..huhu

(tetibe ade bunyi kucing kat dapur..Ehh, Tuteh rupenye. Habis dikebas ikan bilis. Pe daa..xpose plk kuceng nih. Ntah dari lubang mana dea masuk umah ni. Ak main2 jap ngan dea. Tuteh mengandung agaknye. Aku pn try rasa perot dea. Lame ak letak tgn atas perot dea..tak rasa ada denyutan jantung pn selain Tuteh pnyer. Anak dy kecik lg kot. Ak bwat cmtu sbb teringat vdeo ibu mengandung kt Youtube. Ada vdeo yg tnjuk baby tu menedang la, smpai nmpk bergerak2 kt perut mummy dea. Sweet..ak pn nak rasa gak cmne. Kot2 la anak Tuteh bergerak2..dpt jugak ak rasa. Msti excited pastu kn? tp..xrase pape pun..so..x excited la. Idea nk tulis pn daa lost dibawa Tuteh.. smpai sini je kot merepek..)

...the end...

0 comments:

Post a Comment

 
;