Thursday, August 5, 2010

musim2 gelap:merungut+imaginasi

hurm.. I thought it'll be better a bit. tp, same je rsnya..

hari2 bangun...mesti teringat. mula merepek2, membebel2 dlm hati.. geramnye la.. tak puas hati itu ini.. terkilan itu ini.. geram itu ini.. sampai lah ke malam. Applied when nothing distracts me.

huk2.. nak tggu brp taon lg bru bley jumpe my prince charming? Please r...take me away from this miserable life. Tak miserable pn rsnya.. marah ad la... anger u know..anger.. my head full of bad thoughts, bad memories..dan sebagainya. ingat aku suka ke memenuhkan otak dengan bnda2 gni? aku jeles btul tgk org kapel2. ehh..bukan jeles sebab pe pn. Sbb ade yg caring. Tapi tu tak halal..so, aku taknak lah terlibat. It's fitrah kan..mau suka dan disukai. I just want it in a proper way. So..lambat lg lah mknanya.

kne buat sesuatu nih. Tak seronok la hari2 mcm nih. Jom berimaginasi!

mungkin la kan.. satu ari nanti.. jumpe jejaka yang super hensem ke..haha..super kaya ke.. super caring ke..kan? haha...

tak pun..mcm citer Killers.. I went to a tour..mana2 la kan ngan family. Nak tour OC mahal sgt.. Haa..masa tu kot jumpe prince charming?? kih2...seronoknye.. jumpe kejap je trus kawen kann?? jumpe plk jejaka hensem.. (hrp bukan killer sungguh sudah..)

Tak pun.. join program camping ke ape mcm citer CampRock. Haa...tetibe jumpe superstar mcm Joe Jonas tuh. Huah huahh... feymes kot aku pastu.. (nyanyi tak sedap, ade hati nak pegi Camprock..cehhh)

tak pun.. aku terlanggar kereta BMW jejaka yg super kacak dan kaya.. tgk2..bos aku ker..then, fall in love ble gaduh2 ker...haha.. mcm Seducing Mr Perfect.

Haaa....tak pun, mcm Full House. Berebut nak beli rumah. Tak pasal2 kene kawen kontrak. Then..ms tempoh tu jgk la fall in lurve..waaaa.....ceyh..ingat plk scene masa dorg cuci rumah same2 tuh..seronoknye~~

lagi satu.. citer Adamaya! ha..my feveret nih. Kene kawen sebab parent. Adam syg sbnrnye kt aku kan..tp, aku je duk terhegeh2 igt kisah lame. Ape adam buat pn aku tak nampak..Last2... baru aku nampak kebaikan Adam tuh. dah la smart... adoii....cair2... hahaha..happy ending.

bukan taknak mcm kisah2 islamik..tp, bnda2 yg sebegitu akn buat aku bertambah teringat. Aku tak suka. What to do. Bnda dah jadi. Takleh nak undur. Tanggung je la. Lari jauh2 kalau boleh..Bukan salah aku jadi tak suka bnda2 gni.

maybe la kan.. suatu akn jumpe seseorg yg betul2 menghargai aku seadanya. orang yang tak perlu buat aku berpura2 to meet his expectations.. yg betul2 rasa bertuah kerana memiliki aku. yang akan jaga aku ngan nyawa dia. Someone yg sincere, yg memberi kepercayaan dia pd aku dengan hidupnya.. Sebenarnya tak kisah sgt hensem ke tidak..kaya ke tidak.. As long, dia percayakan aku. Tak nafi la..hensem penting gak, leh dapat anak comel2 kan? kaya pun bagus... leh bagi education terbaik, untuk anak2 aku jgk. Aku memang susah difahami..so, dengan kepercayaan dia tu..dia tau aku takkan buat perkara bodoh. Aku pun bukan org warak2.. so, maybe la kan..dapat org yg sejenis ngan aku. Mungkin aku boleh adapt sikit. Tak perlu berlakon..buat2 baik sebab nak jaga hati dia. kat mana la agaknye Mr Charming ku itu skrg.. Sape la orangnya..curiousnye..

Alahai... imaginasi oh imaginasi......jadilah kenyataan ye.. huu...

0 comments:

Post a Comment

 
;