Saturday, September 18, 2010

loss, raye, konvoi

nothing much to say. very limited time to write properly. 

raye kali ni? hm.. bolehh laa dkatekan best jgk. (not to offend anyone)
mengenai loss of my cuzin, pd 29 Ramadhan bru ni.. I'm so sorry 4 dat. A reminder, death can come to us at any time. Unpredictable. So, taubatla sementara maseh ada masa ni.. beringat la slalu. huhu

tp..untung arwah..terpilih utk pergi dlm bulan penuh berkat tu..huhu..
hope..famili dea tabah! terutamanya..a.Faizal..

hmm..
taon ni, raye kat perak. Umah baru dah siap kan..
ade la dlm 4 famili gak duk ctu.

best, kumpul rmai2. tehee..merapatkan silaturahim.
cuzin belah sana stylo2.. huhu..aku pon terikut gak sket2..

hmm..xde jalan sangat pn. sdare mara terdekat je. 

ari raye ke4 rasanya..balik dungun.
ohye, nak djadikan crita kan..masa otw to perak tu, boleh plak sy tertinggal speck kat RNR gambang. hohohh..seb bek pkai c.lens. kalu takk..braye tak bermata la aku. haha

(ala..sbb pkai bnda alah tu jgk la ak tertinggal speck ;p)

hmm..kt dgun..bese2 gak..
sumthing unexpected and rare berlaku..
(ta perlu la cter kot kt cni..huhu)

alhamdulillah, nothing bad berlaku.. selamat2 je.. huhu

taon ni...bdak2 skolah rendah buat konvoi, braye rmai2. 3 buah kete jgk..
(tp aku ta smpat join, dorg buat mase aku ta balik lg kt dungun nih..huk2)

ala2 reunion lah jugak kirenye. kepalenye, wani.. si comel imported from Manchester. hehe..
(bg la can kan..balik skali je stahun..hehe)

hrp bebudak ni buat lagi next time.. aku nak ikot gakk..huhu

ak smpat ikot sket je.. tetibe je plak tu.. 
pakcik Izaan n makcik Aida tetibe mai braye kt umah kan..
layan la kte neh..then, aku ikot skali braye kat umah Mai.
raye2..then, angkut Mai skali plak..g umah guru besar aku dlu, En. Dait. Anak beliau pn kwn ktorg gakk..

tp..tak terangkut plak Farihah tu.. hehe

then pegi umah Wan Nurul Hidayah n Hafizatul Akmal. Waa..mmg ni 1st time jmpe pas derjah 6 dlu. da brp taon ek? emm..9 taon? ish2..lame tuh..
then, smpat la jgk pegi umah Tasha. mak datin betul makcik tuh..ekeke

ktorg pegi braye ari rabu ta silap. huhu..

then, bncg2 sket...aku angkut la dorg pegi kenduri umah Kak Ida. Tak brani jgk nak drive sbnonye..huhu..jauh tu setiu. Tp, aku gagahkan jgk. Peta pn dah diterangkan Aboh.. Kte go on jela..

comel btol k.ida. siap ade berlian lg atas mate. hak3...kate zepi.."owoh..ade berlian2 atas mate, astaghfirullahalazim.." hak3..debok kene ctu se.. (lebih krg gtu la kot ayat dy..huhu)

yg naik skali ngan aku : Mai, Tasha, Farah n Sue. smpat la jgk singgah umah Farah, tumpang solat. Umah sue, ta smpat masuk..hehe...da lmbat la syg, t lewat plak smpai umah..

hm..tatau la nk ckp cmne. raye ni..ade kehilangan...ade jgk pemberian..ade pengalaman.. huhu..

ske gak skali skale jejalan cmni. bajet cam org beso2 je kan? konon2 bwk kete sdiri..haha..jejalan jauh2.. ngan kwn2.. (tp, kalu bkn skrg..ble lg kan? t tua2, komitmen laen plk..huhu..lg tade masa)

pepun..kena beringat jgk.. mcm ade satu lagu raya ni..ntah mcm mana liriknya..tp moral dy..

hari mulia gni, seronok....seronok jgk. tp, jgn dilupakan yg tiada. senang..senang jgk. tp, jgn lupe yg susah. ade masa kite hepi..ade mase..hepi tu kne tarik..mgkin pada saat yg tak tersangka mcm ni.

0 comments:

Post a Comment

 
;