Friday, October 22, 2010

pjgn sgt tajuk..urm..bc jela..

hurm..ape2 pun, mula dgn bismillah la kan? 


err..tatau la nk tulis ape. berserabut je kepala ni. hurmm...blurr..
what I'm feeling now, hurt.

know why?
cuz..I'm having that 'I miss you' syndromes.

dammit. Missing is hurting. 
Ape aku merepek ni..

pointnye cmni..kalo dah nama rindu, tak kesah la..sape pun yg dirindukan tu..msti sakit.
berat dirasakan.


rindu, berkait ngan penantian. masa. sebab..rindu untuk bertemu. menanti untuk bertemu..
Aaa...merepek apekah..

(Oh God..this is sick!)


2-3 days lately...rindu tu, tetibe membuakkan diri. adeshh...

fokus itu..entah ke mana..
huk2..

~~rinduuuu....uuu...rindu serindu, rindunyaaaa...aaaa...~~~

mcm lagu tu  la..

(oh God, elp me.... )

urm..
ni satu.
pasal rindu.

***
semalam..

2 unexpected thing happen..
urm..yg satu tu..memalukan..
satu lagi.. a bit heart breaking..

urm..
itsokay...life does hurt.
aku da bese..
so..bley r cover sket.

shock je terlebih.

aku dah brani sgt amik risiko, so..now..face the truth jela..kan?

hurm..xde mood la nak cter psl 2 events tu..
parah sgt merindui kot..haha

semalam jugak..
aku kena prepare slide, tuk today's nyer presentation. bkn aku sorg laa.. ade lg 3 org..yg setia stay kt kafe kuza tu smpai kul 3pagi..

(ala...rilek aa...mmg life student kot...berbizian camni..)

bangun pagi, mcm lost..haha..da lame x tdo selambat tuh..
(ni pun cam hanyut je lg..)

penat gile. balik je dari presentation, terus pengsan. haha..

tp, kejap je tdonye..ntah la..
aku sakit kepala je sbnrnya..bkn nk tdo sgt pn..

oh yea...ni ada satu cter manyak best punyaa

u know what, masa grup len present, aku kuar la kejap. nak g restroom.
haha..
something unexpected berlaku..
(unexpected saje..)

urm..my beloved nokia xpress music 5220 just simply fall into that black hole..

OMG..tak terkata. nak tersengih je rasa. terkejut.

aku tak taw nk bwat ape..
amik...tak amik..amik..tak amik...amik.....ahhh

last2, aku amik jugak..

Ya Allah...I really dun want to gv u guy the situation..haha..

amik pnye amik..berjaya la jugak.
tp, bateri tak sempat diselamatkan..
tenggelam tanpa berita..
karam
haha

huk2..

aku basuh HP tu..
(mcm sengaja merosakkan la pulak..haha)

eishh..kalo tak basuh, xdenye aku nk pegang. tsskk..
(kalo bleh nk autoclave..abes mati sume microbs yg masuk dlm hp tuh)

skrg tgh jemur.
uhu..
(Figure1: tgh jemur. lihatlah ayaq kt dlm tuh...euww..ntah ayaq paip..or ayaq pe..)

so..now, pakai hp masa aku muda remaja dulu..
nokia 3120...kot..haha..lupe daa..
(Figure2: yeah..oldies time. nila hp yg aku curi2 bwk masuk sbp dlu, time nak spm. hp ni jgak ak bwat msg....urmm..well, someone? dulu la...dulu2 nyer cter..buruk gile daa...tp, masih setia ngan tuan die...erm..sy cayam awk taw empon..=P)

seb baik bwk mai UMT nih, tersimpan kemas jek dlm kotak.

hp tu kan hp lame2..lasak..
tp, baterinya kong..

tp..bleh la...sementara...

(sementara?)

very ironi, sbb 4-5..ke..6..ke..7 hari yg lalu..
terdetik dihati ni tuk salin sume contact number dlm tuh

incase hilang or rosak...

selamat~
(mcm taw2 je..)

seriusly..kadang2 mmg la terdetik di hati ni..
"aii..ble la nak rosak henpon aku nih...bleh la aku merasa henpon baru..."

haha..sometimes oke, not all d time..

aku g restroom tu pun, tak terniat pun nak menjatuhkan ia ke dalam lubang keramat tuh..haha
serius ni..serius..

ehm..hm..

so..tataw la cmne crita..
tggu kering dlu la..
mau dlm 2-3 hari dlu kot nak betul2 kering..
kalo try letak bateri skrg, takot shock plk..
(oh ye, aku penah beli 1 bateri spare, in case nk travel jauh2 kan..)

tp..bateri tu tak compatible sgt, cepat abes power.
huhu..

skrg, hanya mampu menunggu je la..
(menunggu lagi..adeii...waiting hurts..penantian itu satu penyiksaan!)
sila setuju..haha

nak beli baru pn..hurm..ntah cari ceruk mana laa aku nak cari duit..

(haa..ape kate, cbe hdup pkai hp nih jek? tak mati kot...kalo tak pakai hpon xde kamera..haha)

aku mmg cmni, first thing aku tgk bg henpon, the camera functions. bukan nak kata, aku ni model.. muahaha..

mmg jenis ske tgkap gmbar...nk bwat cmne. tgkap, ta puas ati..delete. tgkap lagi..delete lagi...cmtu je abes bateri..hohoho

hurmm..menarik

I dare myself to use this henphone. tgk brp hari dpt bertahan..haha...sebelom mula survey henpon kt kedai~

(eleh..aku rs, tiap kali g supermarket..or jejalan, singgah kedai tepon..survey harga..haha)

adeh...asal byk gelak pulak ni..td xde mood pn..

(lupe kejap ke-hurt-an yg melanda.. kejap je mood swing)

okelahh..aku rs, mgkin sbb masih hanyut kot..tu mcm xbrp betul sket bercerita nih..

(dah la lapar...huk2...........tak sentuh nasi lg hari ni.....)

okes...until nex tyme, c ya~

p/s: lupe nk mention..rindu tu...rindu parent...rindu umah..(very critically omsick) huhu

3 comments:

basikalhijau said...

eeee... berair2 lg. haha

radhiahsyahida said...

nice story! kih3

Zaren said...

beskal hijau : air dlm telefon tu meruap. condensation..oke?
dyah: ske pulak dy...huhu..ngah sedih ni, td try on..hidup plak dy. screen je la xclear.. tp, mls lg nk guna tepon tu.. still guna yg lama..

Post a Comment

 
;