Saturday, July 10, 2010

untuk dia,,



msg ni.. utk dia.
dia yang saya tahu, sangat menghargai saya.
sebab itu, saya langsung tak teragak untuk turut menghargai dia.
sepenuh jiwa saya..

saya ingin berterima kasih padanya..
kerana selalu ada untuk saya..
bila saya perlukan dia..
biarpun sibuk.. dia tetap sudi meluangkan masa untuk saya..

mendengar segala kelemahan saya..
saat-saat saya jatuh.. dia bangunkan saya..
tanpa jemu..
biarpun hari-hari mendengar luahan yang berkisar pada kisah sama..

Ya Allah.. terima kasih kerana menghadirkan dia dalam hidup saya..
sama sekali saya tak akan meninggalkan dia..
sama sekali saya tetap akan bersamanya..
saya janji.. selagi nyawa masih dalam jasad saya..

Ya Allah.. izinkan diri ini memberi kebaikan pada dirinya..

Izinkan kami bertemu semula di syurgaMu..
Sedikit pun aku tidak mahu merasai kehilangannya..

Jika sepanjang hidup saya dapat selalu bersamanya pun..
saya sudi..

Terima kasih sekali lagi..kerana hadir dalam hidup saya..
Dia tidak akan selamanya lihat saya lemah sebegini..
kerana dia tentu tak gembira

...

kepada dia.. jangan risau.

saya akan bangkit semula!

dia..sahabat dunia akhirat..

2 comments:

Post a Comment

 
;