Saturday, July 17, 2010

berangan..

hm...today, my sweet lovely senior kawen. yesterday also..

non of them I attend. Hanya terkebil-kebil mendoakan kebahagian dorg dari jauh.

kenapela sejak akhir-akhir ni...asyik dihampakan oleh harapan sendiri..hm..

nak itu..tak dpt.. nak ini tak dapat.. yang tak nak, dapat pulak..

adakah apa2 yg saya hrpkan itu, tak baik tuk sy? huhu... dah asyik tak dpt je ni.. mls sggh nk berharap rsnya..

nak buat mcm mana... sapela sy ni. hanya hamba yg diberi nyawa untuk melayari sebuah kehidupan.

"Tuan aku kat atas sana lebih berkuasa ke atas diri aku.. I'm just a servant. Nak lebih2.. apa hak aku? Dia nak plan ape2 pn kat aku...sape aku nk bntah2...."

Akur je la..

Skrg..umur 20. grad nanti..21 (I'Allah....) Mudanya laa... ada rezeki, smbg blaja. ada rezeki jgk..keje...ada rezeki jgk..duk umah tnm anggur..hehe.. duk saje2..xpyh nk susah2 kn..

(semuanya rezeki Tuan aku nak bagi... aku kena trimala..)

hm.. I really want to do something I'm good at. I like Biology. I like learning Biology. I just want to learn.. know things beyond what we can see..But... I'm not sure it's what I'm good at.

I like sewing. I do have interest in sewing..and decorating clothes. But..is that what I'm good at? Not so sure.. myb it's just an inheritance from Nek.

I like art. Designing.. photography.. drawing... I think I'm good in it (haha..perasan..) But..can I make money from it? I mean.. make serious money to support a life. Bukan setakat suka2.

Arghh... mgkin ke sy terlalu muda tuk pk bnda2 ni? dh nk grad ni..huk2.. mesti r jadi terpikir..

nak jadi ape ni..??? huk2....

kalu la boleh.. nak g travel.. ikut Mercy ke ape.. Rawat org2 kebulur.. orang sakit.. Buat keje2 kemasyarakatan. Abadikan hidup dengan kerja2 gini.. But I don't have medical background. huk2... Mana boleh. Nak pegi bhagian tu pn..tak pass.. n btw.. sape nk support tuk travel2 nih. Mcm orang kaya je brangan..huhu

ni hrpn sy.. kalu sy berharap, msti xleh.. terkubur cmtu jela...cam dh boleh agak je..

3 comments:

Izzuddin Ismail said...

Bila nak drawing lagi nye... kate suke.

Zaren said...

huhu..suke mmg suke.. tp, mls nk edit2..org final year dh kn..nk kene mikir ke projek plok.. ilham plk xmari ag. minat tgh tertumpu pd photography..

nk colaborate nape2 ke? huhu

Izzuddin Ismail said...

erm... saye pOn lame dOh x nukih ni... design je rajin.

cOlabOrate? may b...

Post a Comment

 
;